google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
سفارت حکومت طالبان در مسکو از 24 اسد تجلیل کرد
وزارت اطلاعات و فرهنگ اعلام کرده که سومین سال به قدرت رسیدن دو باره حکومت طالبان را در مقر سفارت افغانستان در مسکو تجلیل کرده اند. به گزارش انصار، این وزرات روز(پنجشنبه، ۲۵اسد) با نشر خبرنامه ی در صفحه ایکس گفته که در این مراسم مقام های سفارت حکومت طالبان در مسکو و شماری از جوانان حضور داشتند. در خبرنامه به نقل از فضل الهادی حمزه، آتشه فرهنگی سفارت افغانستان در روسیه آمده است که حکومت طالبان « در ۲۴ اسد به امپراتوری بزرگ جهان و متحدانش درس عبرت دادند.» وزارت اطلاعات و فرهنگ حکومت طالبان جزییات بیشتر در این مورد ارایه نکرده است. حکومت طالبان روزگذشته (چهارشنبه،۲۴ اسد) سومین سالگرد به قدرت رسیدن شان بر افغانستان را طی مراسم در پایگاه هوای بگرام و کابل با رژه های نظامی تجلیل کرده اند. سه سال پیش در ۱۵ اگست سال ۲۰۲۱ حکومت طالبان برای دومین بر افغانستان حاکم شدند و این روز را رخصتی عمومی اعلام کرده اند. این در حالی است که همزمان با گذشت سه سال تاکنون هیچ کشوری حکومت طالبان به رسمیت نشاخته و همواره بر تطبیق حقوق بشر و دسترسی زنان به آموزش و کار در افغانستان تاکید کرده اند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





