google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
نارضایتی طالبان از عدم حضور در مجمع عمومی سازمان ملل
رئیس دفتر سیاسی طالبان در قطر، از عدم دریافت کرسی افغانستان برای شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل انتقاد کرد. به گزارش انصار؛ سهیل شاهین، رئیس دفتر سیاسی طالبان در قطر، از عدم دریافت کرسی افغانستان برای شرکت نمایندگی افغانستان در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل که در ماه سپتمبر برگزار می شود، انتقاد کرد. آقای شاهین تأکید نمود که کرسی افغانستان در سازمان ملل همچنان در اختیار دولت سابق قرار دارد و به حکومت طالبان واگذار نشده است. این در حالی است که حکومت طالبان بارها خواستار به رسمیت شناخته شدن به عنوان دولت قانونی افغانستان و در نتیجه، واگذاری کرسی این کشور در سازمان ملل شده اند. با این حال، تاکنون هیچ کشوری به صورت رسمی دولت طالبان را به رسمیت نشناخته است. عدم حضور حکومت طالبان در این مجمع بین المللی، نشان دهنده چالش های پیش روی آنها در کسب مشروعیت بین المللی است. بسیاری از کشورها نگرانی هایی در مورد نقض حقوق بشر، محدودیت های اعمال شده بر زنان و عدم پایبندی حکومت طالبان به تعهدات بین المللی دارند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





