google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تاکید ملا حسن آخند بر تقویت نظامی اسلامی در افغانستان
ملا محمد حسن آخند رییس الوزرای حکومت طالبان در پیامی به مناسبت ۲۴ اسد روز پیروزی طالبان این روز را تاریخی و افتخارآمیز خوانده است. به گزارش انصار، این پیام که امروز (سه شنبه، ۲۳ اسد) در صفحه ارگ نشر گردیده، رییس الوزرا در آن بر تقویت نظام اسلامی، آبادی کشور و تأمین امنیت مردم نیز تأکید کرده است. در این پیام آمده است: ما مشاهده کردیم که الله تعالی مردم افغانستان را به دست خالی در برابر نیروهای بسیار مجهز و پیشرفته پیروز نمود که نشانه آشکار نصرت الهی بود. وی همچنان در این پیام گفته که باید از تمام ظرفیت و توان برای حفظ ثبات نظام اسلامی، حفظ آرامش مردم و رسیدگی به وضعیت بیوه ها و معلولان کار گرفته شود. حکومت طالبان در کابل و ولایات به مناسبت تجلیل از ۲۴ اسد تدابیر خاصی را گرفته است. در جاده های پایتخت بیرق ها و شعارهای ویژه نصب گردیده و طبق معلومات این روز به مراسم خاص تجلیل خواهد شد. سه سال قبل در (۲۴ اسد) سقوط جمهوریت و حاکمیت دوباره ی حکومت طالبان در افغانستان رقم خورد. اما نه روز پیش از سقوط کابل، نیمروز نخستین ولایتی بود که به دست نیروهای طالبان افتاد و پس از آن در ظرف نه روز، ۳۲ ولایت کشور به گونه ی کامل و بی درگیری تحت حاکمیت حکومت طالبان درآمد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





