google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
فردا بانک مرکزی 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند
د افغانستان بانک امروز (دوشنبه، ۲۲ اسد) با نشر اطلاعیه ای گفته است که ۱۵ میلیون دالر امریکایی را در یک دواطلبی روز سه شنبه لیلام می کند. به گزارش انصار، در این اطلاعیه از بانک های خصوصی و خدمات صرافی تقاضا شده که در داوطلبی شرکت کنند. بانک مرکزی این مقدار پول را به منظور حفظ ارزش پول افغانی در برابر دالر لیلام می کند. منبع می افزاید، در لیلام اسعار تسویۀ قسمی معاملات مجاز نیست، برنده گان داوطلبی مکلفیت دارند که پول قیمت ذمت خویش را در یک مرتبه در مدت زمان معین تحویل بانک مرکزی نمایند. این بانک افزوده است که برنده گان داوطلبی مکلف اند تا حسابات شان را الی ختم روز لیلام تصفیه کنند. این در حالی است که شهروندان کشور با انتقاد از حفظ مصنوعی ارزش پول افغانی در برابر دالر می گویند که این رویکرد نمی تواند برای مدت دراز ارزش پول افغانی را بالا نگه دارد. افغانستان بانک دو هفته قبل نیز ۱۵ دالر امریکایی را لیلام کرده بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





