google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تلاش امریکا برای آزادی زندانیانش در افغانستان
نماینده ویژه امریکا برای افغانستان در دوسالگی بازداشت اتباع این کشور توسط حکومت طالبان تأکید کرد کاخ سفید برای آزادی شهروندان خود تلاش می کند. به گزارش انصار، «تام وست» نماینده ویژه امریکا برای افغانستان با انتشار پیامی در «ایکس» بر آزادی سه شهروند این کشور از زندان حکومت طالبان تأکید کرد و گفت که واشنگتن به تلاش برای آزادی و بازگرداندن آنها به امریکا تلاش می کند. تام وست نوشت: ما می خواهیم و باید به تلاش خود ادامه دهیم تا زندانیان امریکایی را به خانه و نزد خانواده هایشان برگردانیم. پیش از این نیز «مایکل مک کال» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا با انتشار پیامی با تأکید بر اینکه دو سال از بازداشت «رایان کوربت» می گذرد، از بی توجهی دولت بایدن برای آزادی وی انتقاد کرده بود. مک کال اظهار داشت: «با وجود درخواست های مکرر، رئیس جمهور بایدن هنوز با آنا، همسر رایان یا خانواده آنها ملاقات نکرده است. سلامت روان و جسم رایان هر روز رو به وخامت است، با این حال دولت بایدن و هریس هنوز برنامه ای برای بازگرداندن او به خانه ندارند.» «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه امریکا نیز پیش تر تاکید کرده بود آزادی شهروندان امریکایی اسیر طالبان برای واشنگتن در اولویت قرار دارد. میلر با اظهار اینکه در مجموع سه تبعه امریکا در بازداشت طالبان هستند، گفته بود: ما به شدت نگران وضعیت محمود حبیبی، رایان کوربت و جورج گلزمن هستیم که به ناحق در افغانستان بازداشت شده اند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





