google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
جشنواره گول پرسپولیس مقابل اکسین در دیداری دوستانه
شاگردان گاریدو در دیدار تدارکاتی با نتیجه ای پرگول مقابل تیم اکسین تهران به برتری رسیدند. به گزارش انصار، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم اکسین تهران رفت که با نتیجه 13 بر صفر مقابل این تیم تهرانی به برتری رسید. گول های پرسپولیس را در این دیدار علی علیپور و یاسین سلمانی (هر کدام دو گول), حسین کنعانی زادگان, وحید امیری, ایوب العملود، مرتضی پورعلی گنجی, سروش رفیعی, محمد بادپا، یعقوب براجعه، فرشاد احمدزاده و اسماعیل بابایی به ثمر رساندند. در این بازی گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از دو ترکیب متفاوت استفاده کرد. براین اساس در نیمه اول نفرات اصلی و در نیمه دوم بازیکنان ذخیره به میدان رفتند. پس از جدایی عبدالکریم حسن مدافع قطری از پرسپولیس با صلاحدید کادر فنی وحید امیری در پست دفاع چپ بازی کرد. گولیسانی مدافع گرجستانی پرسپولیس به همراه عیسی آل کثیر زیر نظر مربی بدنساز به تمرینات اختصاصی مشغول بودند. کاروان پرسپولیس قرار است برای برپایی اردوی پیش فصل امروز تهران را به مقصد ترکیه ترک کند نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





