google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
بررسی وزارت زراعت از نحوه مدیریت آب دریای آمو
امروز نشستی با حضور سرپرست وزارت زراعت آبیاری و مالداری و جمع دیگری از مسئولان مربوطه به منظور چگونگی استفاده موثر از آب دریای آمو برگزار شد. به گزارش انصار، وزارت زراعت آبیاری و مالداری امروز شنبه نشستی را به منظور چگونگی استفاده موثر از آب دریای آمو برگزار کرد. دفتر مطبوعاتی وزارت زراعت با نشر این خبر گفته است که در این نشست که به ریاست مولوی عطاءالله عمری سرپرست وزارت زراعت، آبیاری و مالداری برگزار شد، مجیب الرحمن عمر معین وزارت انرژی و آب، ابراهیم حکمت رییس امور اقتصادی معاونیت اقتصادی رییس الوزرا، روسا و برخی مشاوران وزارت های امور داخله و خارجه ی حکومت طالبان اشتراک داشتند. در این نشست پیرامون چگونگی مدیریت و استفاده موثر از آب دریای آمو در بخش زراعت و جلوگیری از تخریبات این دریا در فصل آب خیزی بحث و تبادل نظر شد. قابل ذکر است، دریای آمو از بزرگ ترین دریاهای افغانستان است که همه ساله در فصل گرما باعث تخریب هزاران جریب زمین در ولایات شمال کشور می شود و ضررهای زیادی به مردم وارد می کند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





