google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
سرمایه گذاری 3 میلیارد دالری افغان ها در ایران
محمود سیادت، رییس اتاق بازرگانی ایران بر فعالیت های مشترک تجاری میان افغانستان و ایران تاکید کرده می گوید که تاجران افغانستان در این کشور به ارزش بیش از ۳ میلیارد دالر سرمایه گذاری کرده اند. به گزارش انصار به نقل از رییس اتاق بازرگانی ایران و افغانستان گزارش داده که بیش از ۵۰ درصد شرکت ّ های خارجی ثبت شده در این کشور متعلق به شهروندان افغانستان است. سیادت بر حمایت از فعالان اقتصادی افغانستان برای رونق روابط تجارتی دو کشور تاکید کرده افزوده است که «تنظیم ارتباطات محیطی افغان ها و رفع مشکلات و چالش های آن ها در ایران باید پیگیری شود؛ این ها بزرگترین سرمایه ما برای آینده ما در افغانستان هستند.» این در حالی است که میزان مهاجرات شهروندان افغانستان به دنبال وضع محدودیت های گسترده در برابر مهاجران در این کشورهمچنان ادامه دارد. گفتنی است که افغانستان در سال های پسین به یکی از بزرگترین سرمایه گذاران خارجی در ایران مبدل شده که آمار در دوسال گذشته افزایش چشم گیر داشته است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





