google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
روابط با افغانستان بر اساس منافع امریکا است
نماینده ویژه امریکا برای افغانستان تصریح کرد روابط این کشور با حکومت طالبان بر اساس منافع واشنگتن است. به گزارش انصار، «تام وست» نماینده ویژه امریکا برای افغانستان اظهار داشت سیاست این کشور در برابر افغانستان بر دو اصل یعنی منافع ملی امریکا و پشتیبانی از مردم افغانستان استوار است. وی در گفتگو با «طلوع نیوز» اظهار داشت ادغام دوباره افغانستان در جامعه جهانی یکی از اهداف مهم کشورهای شرکت کننده در نشست دوحه بود. وست با اشاره به نشست سوم دوحه افزود: یکی از دلایلی که بسیاری از کشورها به دوحه آمدند، این است که ما در پی راه اندازی روندی هستیم که سبب ادغام مجدد افغانستان در جامعه جهانی می شود. «ند پرایس» در زمانی که سخنگوی وزارت خارجه امریکا بود، اظهار داشت که تفاوت زیادی بین به رسمیت شناختن، مشروعیت و تعامل عملی حکومت طالبان وجود دارد. وی تاکید کرده بود که وقتی تعامل با حکومت طالبان تامین کننده منافع ملی امریکا باشد، واشنگتن این کار را انجام خواهد داد. جامعه اطلاعاتی امریکا نیز پیش تر در ارزیابی سالانه خود از تهدیدات علیه این کشور اعلام کرده بود قدرت و تعامل بین المللی حکومت طالبان افزایش یافته است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





