google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
لغو قانون اخراج پناهجویان به رواندا توسط نخستوزیر جدید بریتانیا
رسانه ها گزارش داده اند که کی یر استارمر؛ نخست وزیر جدید بریتانیا در اولین روز کارش اش برنامه اخراج پناهجویان به رواندا را لغو کرد. به گزاش انصار، روزنامه تلگراف گزارش داد که کی یر استارمر؛ نخست وزیر جدید بریتانیا در اولین روز کاری اش برنامه انتقال پناهجویان «غیرقانونی» به رواندا را لغو کرده است. یک مقام حزب کارگر این موضوع را به تلگراف تایید کرده است. روزنامه تلگراف به نقل از منابع خود در حکومت جدید گزارش داده: «طرح محافظه کاران برای اخراج مهاجران غیرقانونی به رواندا عملا مرده است.» حزب کارگر در کارزارهای انتخاباتی اش وعده داده بود که در صورت پیروزی این طرح را لغو خواهد کرد. در همین حال، وزارت داخله بریتانیا از ایجاد راه حل بدیل برای جلوگیری از ورود مهاجران «غیرقانونی» به خاک بریتانیا خبر داده است. ایوت کوپر؛ وزیر داخله جدید بریتانیا روز گذشته اعلام کرد که یکی از اولین وظایف حکومت جدید «حفظ امنیت» مرزهای بریتانیا است. او گفت که در دیدارهای اولیه خود با مقام ها، ایجاد یک فرماندهی جدید امنیت مرزی را در اولویت قرار خواهد داد. برنامه اخراج مهاجران «غیرقانونی» ابتدا توسط حکومت بوریس جانسون؛ نخست وزیر سابق محافظه کار مطرح و سپس از سوی حکومت لیز تراس و ریشی سونک نیز دنبال شد. براساس این طرح، بریتانیا تاکنون ۲۷۰ میلیون پوند به رواندا پرداخته تا از مهاجران «غیرقانونی» مقیم بریتانیا پذیرایی کند، اما گفته شده تاکنون هیچ مهاجری به گونه اجباری به رواندا منتقل نشده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





