google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
آغاز رزمایش مشترک نظامی امریکا، جاپان و کوریای جنوبی
ستاد مشترک ارتش کوریای جنوبی اعلام کرده که رزمایش مشترک این کشور با امریکا و جاپان برای ارتقای قابلیت همکاری سه جانبه و «حفاظت از آزادی برای صلح و ثبات در اقیانوس هند و اقیانوس آرام» آغاز شده است. به گزارش انصار، خبرگزاری یونهاپ کوریای جنوبی گزارش داد، رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور اعلام کرد رزمایش سه روزه چند بخشی تحت عنوان «لبه آزادی» (Freedom Edge) از اوایل پنجشنبه در جزیره «ججو» واقع در جنوب این کشور آغاز شد. در بیانیه ستاد مشترک ارتش کوریای جنوبی آمده است: این رزمایش بیانگر اراده جمهوری کوریای جنوبی، ایالات متحده و جاپان برای ارتقای قابلیت همکاری سه جانبه و حفاظت از آزادی برای صلح و ثبات در اقیانوس هند و اقیانوس آرام، از جمله شبه جزیره کوریا است. طبق این بیانیه، شرکت کنندگان در این مانور نظامی روی دفاع موشکی بالستیک، دفاع هوایی، جنگ ضد زیردریایی، جستجو و نجات، مختل کردن توان دریایی دشمن و آموزش سایبری دفاعی تمرکز خواهند کرد. این رزمایش در بحبوحه افزایش فعالیت های نظامی کوریای شمالی در شبه جزیره کوریا برگزار می شود. سئول در اتحاد با قدرت های غربی و پیونگ یانگ در اتحاد با روسیه است. این مانور سه جانبه اگست گذشته در جریان نشست کمپ دیوید میان جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، یون سوک یول، همتای او از کوریای جنوبی و فومیو کیشیدا، نخست وزیر جاپان مورد توافق قرار گرفت. آنها توافق کردند که تمرینات سه جانبه مشترکی را به صورت سالانه و منظم برگزار کنند. در این مانور نظامی، ناو هواپیمابر اتمی «یواس اس تئودور روزولت» نیروی دریایی امریکا، ناوشکن کوریای جنوبی و ناوشکن هلی کوپتربر جاپان مشارکت دارند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





