google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
حقانی با اجازهی شورای امنیت به امارات رفته بود
شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام کرده است که برای سراج الدین حقانی، سرپرست وزارت داخله ی حکومت طالبان اجازه داده است که به امارات متحده عربی سفر کند. به گزارش انصار، براساس اعلامیه ی این شورا، حقانی از اول تا پنجم ماه جاری خورشیدی (۲۱-۲۵ جون ۲۰۲۴) به شهر ابوظبی امارات متحده عربی سفر کرده است. شورای امنیت سازمان ملل متحد گفته است که هدف از این سفر اشتراک در نشست های منطقه ای مربوط به امنیت، ثبات و صلح بوده است. شورای امنیت سازمان ملل متحد پیش از این برای سراج الدین حقانی و سه عضو ارشد دیگر حکومت طالبان برای سفر به عربستان و زیارت حج، معافیت ممنوعیت سفر صادر کرده بود. سراج الدین حقانی و شماری از اعضای ارشد حکومت طالبان تحت تحریم شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار دارند و ممنوع السفر هستند. حقانی همچنین تحت تعقیب پولیس فدرال امریکا قرار دارد و این کشور برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری او شود، ۱۰ میلیون دالر جایزه تعیین کرده است. در پی سفر سراج الدین حقانی به امارات، امریکا از کشورها خواست که از تحریم های سازمان ملل متحد پیروی کنند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





