google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ایران بر خروج بی قیدوشرط امریکا از سوریه تاکید کرد
سفیر ایران در سازمان ملل به ضرورت خروج همه نیرو های خارجی که حضورشان در سوریه از سوی دولت این کشور غیرقانونی شناخته شده، گفت که آن ها به جای مبارزه با تروریزم، همچنان از گروه های تروریستی حمایت می کنند و به غارت نفت و ثروت مردم سوریه می پردازند. به گزارش انصار، امیرسعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره «وضعیت خاورمیانه: (سوریه)» تاکید کرد که تمام نیرو های خارجی که حضورشان در سوریه از سوی دولت این کشور غیرقانونی شناخته شده، باید از سوریه خارج شوند. وی گفت که مردم سوریه همچنان از بحران های انسانی، تجاوز، اشغال خارجی و تروریزم رنج می برند؛ با اشغال غیرقانونی، تحریم های غیرانسانی، سیاسی کردن بازگشت پناهندگان و آوارگان داخلی و جلوگیری از حمایت بین المللی برای بازسازی سوریه، برخی کشور های غربی مسئول طولانی شدن درگیری ها هستند چراکه سعی دارند اراده خود را به مردم سوریه تحمیل کنند. نماینده ایران در سازمان ملل افزود مبارزه با تروریست ها در سوریه باید تا حذف کامل تهدیدهایشان ادامه یابد؛ این کار باید با دقت بالا نسبت به جان غیرنظامیان انجام شود؛ نباید به تروریست ها اجازه داده شود تا تعداد زیادی از غیرنظامیان را به گروگان بگیرند و مناطقی مانند ادلب را به پناهگاه امن خود تبدیل کنند. ایروانی گفت که ایران قویا تجاوزهای مستمر رژیم اسرائیل علیه حاکمیت سوریه، هدف قرار دادن غیرنظامیان و زیرساخت های حیاتی را محکوم می کند؛ اشغال بلندی های جولان سوریه توسط این رژیم اشغالگر غیرقانونی است. ایران همچنان به حل وفصل سیاسی وضعیت سوریه متعهد است و به حمایت از فرآیند سیاسی به رهبری و مالکیت سوری ها و تسهیل شده از سوی سازمان ملل ادامه خواهد داد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





