google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
کارمندان وزارت معادن حکومت طالبان در چین آموزش می بینند
وزارت معادن حکومت طالبان اعلام کرد چین سمینار آموزشی «حفاظت، نظارت و تقویت مدیریت منابع طبیعی و معادن افغانستان» را با هدف دانش افزایی کارمندان این وزارتخانه در پیکن برگزار کرده است. به گزارش انصار، وزارت معادن حکومت طالبان در گزارشی اظهار داشت 22 تن از کارمندان این وزارتخانه در سمینار آموزشی 14 روزه «حفاظت، نظارت و تقویت مدیریت منابع طبیعی و معادن افغانستان» با هدف دانش افزایی در پیکن شرکت کرده اند. هدف از برگزاری این سمینار افزایش سطح علمی کارمندان وزارت معادن افغانستان با همکاری کارشناسان چینی عنوان شده است. بر اساس این گزارش، در این سمینار درباره آزمایشگاه ها، تحقیق و برآورد معادن به طور عملی و تئوری برای 22 تن از روسا و مهندسان وزارت معادن حکومت طالبان تدریس خواهد شد. چین یکی از کشورهایی است که برای سرمایه گذاری در بخش معادن افغانستان به صورت عملی ورود پیدا کرده است و سعی دارد در این زمینه نقش پررنگی داشته باشد. پیش از این وزارت معادن حکومت طالبان از آمادگی چینی ها برای سرمایه گذاری 10 میلیارد دالری در معادن «لیتیوم» افغانستان خبر داده بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





