google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
آلمان مذاکرات برای اخراج افغانهای مجرم را آغاز کرده است
نانسی فایزر وزیر داخله آلمان می گوید که کشورش مذاکرات محرمانه در مورد اخراج مهاجران مجرم اهل افغانستان را با کشورهای مختلف، آغاز کرده است. به گزارش انصار، خانم فایزر به روزنامه نوین اوسنابروکر گفته که دولت در پی آن است که بدون تعامل با حکومت طالبان راه های را برای اخراج مهاجران مجرم اهل افغانستان، آغاز کرده است. او افزوده، ما مذاکرات سری با کشورهای مختلف داریم تا راه هایی برای ممکن ساختن اخراج ها به افغانستان پیدا کنیم؛ ما شدیدا روی این کار می کنیم تا بتوانیم اخراج اسلام گرایان خطرساز و عاملان خشونت را به افغانستان، اجرا کنیم. به گفته او، هدف این است، مهاجرانی که مرتکب جرم شده، بعد از سپری کردن مجازات، فوراً اخراج شوند. خانم فایزر مشخصاً از کشوری مورد مذاکره، چیزی نگفته است؛ اما پیش از این مجله اشپیگل گزارش داده بود که آلمان اخراج مهاجران به افغانستان را از طریق کشور سومی مانند ازبکستان بررسی می کند. این در حالی است که اخیراً مهاجران افغان در چندین مورد حمله با چاقو بر پولیس و دیگر شهروندان افغانستان و آلمان متهم شده که بگومگوهای زیادی را به بار آورده است. دولت آلمان اعلام کرده که مهاجران مجرم را اخراج خواهد کرد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





