google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
آلمان و ازبکستان برای اخراج پناهجویان افغان همکاری کردند
رسانه های آلمانی اعلام کردند در پی درخواست برلین مبنی بر اخراج پناهجویان افغان از طریق ازبکستان، دولت تاشکند نیز درخواست هایی را مطرح کرده است. به گزارش انصار، رسانه های آلمانی گزارش دادند هیئتی از این کشور ماه گذشته برای گفتگو درباره اخراج شماری از پناهجویان افغان به تاشکند سفر کرده بود. بر اساس این گزارش، مقامات ازبکستان به طرف آلمانی قول همکاری داده اند اما درخواست های را نیز مطرح کرده اند. گفته می شود ازبکستان از آلمان خواسته است تا تفاهمنامه ای درباره مهاجرت و اعزام کارگر به این کشور را امضا کند. وزارت داخله آلمان درباره گزارش رسانه های این کشور و همکاری با ازبکستان اظهار نظری نکرده است. آلمان برای خودداری از همکاری با حکومت طالبان قرار است پناهجویان افغان واجد شرایط اخراج را به ازبکستان انتقال دهد تا از آنجا نیز به افغانستان اخراج شوند. «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه حکومت طالبان پیش از این در واکنش به اظهارات «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان مبنی بر اخراج پناهجویان افغان به کشورهای ثالث، خواستار عدم اخراج پناهجویان به کشورهای ثالث و حل این مسئله از طریق مجاری دیپلوماتیک شده بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





