google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ارسال پیام های تهدیدآمیز به دیپلوماتهای روسیه در امریکا
سفیر روسیه در امریکا اعلام کرد که دیپلومات های این کشور در واشنگتن به صورت روزانه پیام های تهدیدآمیز دریافت می کنند. به گزارش انصار به نقل از تاس، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که مقامات و دیپلومات های سفارت روسیه در خاک امریکا روزانه پیام های تهدیدآمیز دریافت می کنند. سفیر مسکو در واشنگتن هفته پیش نیز با اشاره به اظهارات اخیر جو بایدن، رئیس جمهور امریکا علیه ولادیمیر پوتین، همتای روس وی و استفاده از الفاظ نامناسب، گفت که بایدن با چنین ادبیاتی به تمام مردم روسیه توهین می کند. آنتونوف گفت: معتقدم که چنین رفتاری از جانب هر سیاستمدار مسئولیت پذیری غیرقابل قبول است. گستاخی کلامی و تقلا برای بالا بردن عزت نفس به قیمت تخریب چهره رئیس جمهور ما، بازتاب خشم واشنگتن است زیرا روسیه به اصطلاح امریکایی ها، «نظم قانون محور جهان» را به چالش می کشد. وی تاکید کرد: وقت آن رسیده است که تشکیلات داخلی (امریکا) با این واقعیت کنار بیاید که ما همچنان بر پایه منافع ملی مان، سیاست مستقل و حاکمیتی خود را دنبال خواهیم کرد. بایدن با نیش و کنایه زدن به پوتین، به تمام ملت روسیه که پشت رئیس جمهورشان هستند، توهین می کند. پیش از این بایدن در جمع فارغ التحصیلان دانشکده افسری «وِست پوینت» گفت: هیچ سرباز امریکایی در اوکراین نمی جنگد و من هم مصمم هستم که همین روند را حفظ کنم. اما قاطعانه در کنار اوکراین می مانیم و در رویارویی با این مردی که سال هاست او را به عنوان «ظالمی بی رحم» می شناسم، همچنان به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد. نمی توانیم و نباید اوکراین را رها کنیم.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





