google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
امریکا اروپا را در اقدام علیه ایران همراهی خواهد کرد؟
سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا به سوالی درباره احتمال همراهی واشنگتن با شرکای خود در تروئیکای اروپایی برای تصویب پیش نویس قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پاسخ داد. به گزارش انصار، متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا در یک نشست خبری در پاسخ به این سوال که موضع واشنگتن درباره ارائه پیش نویس قطعنامه ای ضد ایرانی از سوی تروئیکای اروپایی(آلمان، فرانسه و انگلیس) به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی چیست، گفت: قصد ندارم اقداماتی را که ممکن است در شورای حکام انجام بدهیم، از پیش بیان کنم. فقط می گویم ما در گذشته، در شورای حکام اقدامات قابل توجهی انجام داده ایم. آماده هستیم که در آینده نیز دوباره آن را تکرار کنیم و به مذاکره با شرکایمان، از جمله تروئیکای اروپایی درباره این که دقیقا به چه شکلی خواهند بود، ادامه می دهیم. میلر در این نشست خبری که مشروح آن در وبگاه وزارت امور خارجه امریکا منتشر شده است، در این باره بیان کرد: اگر قطعنامه ای در کار باشد، شاهد موضع امریکا خواهید بود. اما فکر می کنم نباید انتظار داشته باید که عملکردمان ناهماهنگ با شرکایمان در تروئیکای اروپایی باشد. اتحادمان با آن ها برایمان مغتنم است و انتظار من این است که ادامه بیابد. شرکای اروپایی توافق هسته ای در ادامه نادیده گرفتن بدعهدی های خود در این توافق و حق مشروع ایران برای اقدامات جبرانی تعیین شده در مفاد برجام، پیش نویس قطعنامه ای تنبیهی را علیه ایران به اعضای شورای حکام ارائه کرده اند که قرار است طی روزهای آتی به رای گذاشته شود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





