google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
حمله امریکا به یمن 45 کشته و زخمی برجای گذاشت
وزارت صحت یمن اعلام که در پی تجاوز هوایی ائتلاف امریکایی-انگلیسی به ساختمان رادیو الحدیده و بندر الصلیف تاکنون 16 نفر به شهادت رسیده و بیش از 30 نفر نیز زخمی شده اند. به گزارش انصار، شبکه خبری المسیره یمن گزارش داد که در پی تجاوز هوایی ائتلاف امریکایی-انگلیسی به ساختمان رادیو الحدیده و بندر الصلیف تاکنون 16 نفر به شهادت رسیده و 30 نفر نیز زخمی شده است. وزارت صحت یمن هم با صدور بیانیه ای تجاوز هوایی ائتلاف امریکایی-انگلیسی و بمباران مستقیم غیرنظامیان در ایالت الحُدَيْده را محکوم کرد. وزارت صحت یمن افزود که کشتار عمدی و غیرقانونی غیرنظامیان در تجاوز هوایی ائتلاف امریکایی-انگلیسی-صهیونیستی به یمن یک جنایت جنگی است. این وزارتخانه تجاوز ائتلاف به الحدیده یمن را نشان دهنده نقض قوانین بین المللی حقوق بشری عنوان کرد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





