google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
همکاری امریکا و بریتانیا برای بیثبات کردن افغانستان
سرگئی ناریشکین؛ مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه، بار دیگر سازمان های استخباراتی امریکا و بریتانیا را به همکاری با گروه های تروریستی در آسیا و به ویژه برای بی ثبات کردن افغانستان متهم کرد. به گزارش انصار به نقل از تاس که سرگئی ناریشکین؛ مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه به خبرنگاران گفته است که القاعده و داعش «ساختارهای تروریستی نفرت انگیز»، زاییده سازمان های اطلاعاتی این دو کشور هستند. او که در حاشیه نشست مقام های امنیتی کشورهای مشترک المنافع در بیشکک قرغزستان سخن گفته، افزوده است که واشنگتن و لندن با گروه های تروریستی برای بی ثبات کردن اوضاع در افغانستان و کشورهای آسیای مرکزی همکاری می کنند. او تأکید کرده که سوریه تنها نمونه واضح این موضوع نیست، بلکه افغانستان هم بیش ترین آسیب را از این ناحیه دیده است. مقام های روسیه بارها امریکا و دیگر کشورهای غربی را متهم به بی ثبات کردن کشورهای آسیایی با استفاده از گروه های تروریستی کرده اند. روز گذشته شماری از کشورها مشترک المنافع نسبت به افزایش تهدید تروریزم ابراز نگرانی کردند، از جمله رییس کمیته امنیت ملی قرغزستان گفت که گروه های تروریستی در ولایات شمالی افغانستان در حال رشد هستند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





