google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
پاکستان هنوز درباره بازگشایی گذرگاه خرلاچی تصمیم نگرفته است
باوجود توقف درگیری های مرزی نیروهای حکومت طالبان و مرزبانان پاکستانی، یک مقام پاکستانی اعلام کرد هنوز تصمیمی درباره بازگشایی گذرگاه مرزی «خرلاچی» گرفته نشده است. به گزارش انصار، یک مقام پاکستانی به خبرگزاری آناتولی گفت باوجود توقف درگیری ها میان مرزبانان حکومت طالبان و پاکستان، گذرگاه مرزی «خرلاچی» برای هفتمین روز متوالی همچنان بسته است و هنوز تصمیمی درباره بازگشایی آن صورت نگرفته است. گذرگاه خرلاچی که منطقه قبیله ای پاکستان را به ولایت پکتیا افغانستان متصل می کند، هفته گذشته در پی درگیری نیروهای مرزی طالبان و پاکستان مسدود شد. این درگیری ها چهار روز ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل دو طرف با میانجیگری بزرگان قبایل بر سر آتش بس توافق کردند. «حاجی راود» رئیس یک اتحادیه تجاری به آناتولی گفت صدها کامیون بارگیری شده با کالاهای مختلف از جمله اقلام فاسدشدنی در دو طرف مرز منتظر بازگشایی گذرگاه هستند. به گفته وی، روزانه حدود 100 تا 150 موتر باربری از طریق گذرگاه خرلاچی وارد پاکستان و افغانستان می شوند و مسدود ماندن گذرگاه مرزی سبب ضرر تجار دو طرف شده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





