google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
حملات پیهم داعش در کندهار؛ طالبان تشکیل جلسه دادند
پس از حملات انفجاری پی هم داعش در کندهار، مسوولان حکومت طالبان در این ولایت نشست امنیتی برگزار کردهاند. به گزارش انصار، دفتر والی کندهار امروز سه شنبه 1 جوزا، با نشر اعلامیه ای گفته که مسوولان حکومت، طی نشستی اوضاع امنیتی این ولایت را بررسی کرده اند. بر بنیاد اعلامیه، این نشست با حضور حاجی ملا، والی، سمیع الله حزب الله، فرمانده امنیه، شیراحمد تواب، فرمانده قول اردوی 205 البدر، دیگر مسوولان بلندپایه امنیتی این گروه، فرمانده هان و آمران حوزه ها برگزار شده است. اعلامیه افزوده که در این جلسه بر اجرایی کامل وظایف مسوولان حکومت طالبان در کندهار تأکید و گفته شد که گشت زنی نیروها در ساحات مختلف کندهار باید منظم شود و افزایش پیدا کند تا دیگر رویداد امنیتی در این شهر رخ ندهد. در اعلامیه آمده که به جنگ جویان تجهیزات و آموزش داده و نیازهای شان برآورده شده است و باید از آن در تأمین امنیت کار بگیرند. بر اساس اعلامیه، در این نشست، حیات الله مبارک، معاون والی کندهار به آمران تمام حوزه های شهر کندهار دستور داده که همه روزه حاضری بگیرند و نیروهای حکومتی را متوجه وظایف شان کنند . این در حالی است که اخیراً جنگجویان حکومت طالبان در کندهار به صورت پیوسته مورد حملات داعش قرار گرفته اند. در آخرین مورد، روز گذشته، شماری از جنگجویان حکومت طالبان در اده کابل از مربوطات شهر کندهار مورد حمله داعش قرار گرفت که در نتیجه 6 جنگجوی این گروه کشته و 15 تن دیگر زخمی شدند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





