google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
گردهمایی اعتراضی پاکستانی ها به حمایت از عدم اخراج اجباری مهاجرین افغان
ساکنان مناطق مختلف ایالت بلوچستان پاکستان در گردهمایی اعتراضی خواستار لغو ممنوعیت تردد با افغانستان و اخراج اجباری مهاجرین از این کشور شدند. به گزارش انصار، مردم در بلوچستان پاکستان با هدف لغو ممنوعیت تردد و حمایت از مهاجرین افغان گردهمایی اعتراضی برگزار کردند. معترضان که بیشتر از مناطق «مسلم باغ»، «لورلایی» و «قلعه سیف الله» در ایالت بلوچستان هستند، پشتیبانی خود را از جنبش اعتراضی «چمن» اعلام کردند و هشدار دادند اگر به خواسته هایشان رسیدگی نشود، اعتراض های گسترده تری را آغاز خواهند کرد. «عارف خان کاکر» برگزارکننده راهپیمایی اعتراضی در بلوچستان در این گردهمایی گفت: خواست ما از پاکستان این است که روند اخراج اجباری مههاجرین افغان را متوقف کند. «صادق خان» سخنگوی جنبش اعتراضی چمن نیز اظهار داشت: اگر اسلام آباد و کابل خواستار آبادی کویته و کندهار هستند و می خواهند که روابط خوب با افغانستان داشته باشند، این از طریق صلح و امنیت امکانپذیر است. پاکستان اخیراً علاوه بر ممنوعیت تردد بین مناطق قبایلی در دو سوی مرز مورد مناقشه «دیورند»، روند اخراج مهاجرین افغان را نیز آغاز کرده است. بر اساس گزارش رسانه های پاکستانی، در این روند قرار است پناهجویان دارای کارت «پی.او.آر» افغانستان که شمار آنها حدود 850 هزار نفر می رسد، از پاکستان اخراج شوند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





