google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
عادیسازی روابط مشروط به تغییر رفتار حکومت طالبان است
وزارت خارجه امریکا با اشاره به سیاست ها در قبال زنان و دختران افغانستان گفت عادی سازی روابط با حکومت کابل مشروط به تغییر رفتار طالبان است. به گزارش انصار، رسانه های غربی به نقل از سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفتند این کشور همراه با متحدان خود، حکومت طالبان را تحت فشار می گذارد. این وزارتخانه همچنین تصریح کرد هر گام مهمی در جهت عادی سازی روابط با حکومت طالبان مشروط به تغییر عمیق در رفتار کابل است. وزارت خارجه امریکا پیش از این نیز در گزارش سالانه خود اعلام کرده بود واشنگتن تاکنون تصمیم نگرفته که طالبان یا هر نهاد دیگری را به عنوان دولت افغانستان یا به عنوان بخشی از چنین حکومتی به رسمیت بشناسد. در این گزارش آمده است، طالبان فرمان های تحدیدی علیه زنان و دختران صادر کرده اند که با تعهدات این کشور در کنوانسیون های بین المللی مغایرت دارد. «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان اما با رد این گزارش گفته بود: همه مردم افغانستان مسلمان هستند و حقوق شان بر اساس شریعت اسلامی تعریف شده و تأمین می شود. وی همچنین تأکید کرد: آنچه در امریکا و سایر کشورهای غربی، به عنوان فرهنگ و حقوق بشر تعریف شده با افغانستان متفاوت است بنابراین غربی ها فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکنند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





