google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
بیش از 7 هزار پناهجوی افغان طی 10 روز اخیر از پاکستان اخراج شدند
رسانه های پاکستانی از اخراج بیش از ۷ هزار پناهجوی افغان طی ۱۰ روز گذشته از این کشور خبر داده اند. به گزارش انصار، رسانه های پاکستانی امروز چهارشنبه، ۵ ثور گزارش داده اند که در جریان ۱۰ روز گذشته ۷۰۴۱ پناهجوی افغان از این کشور اخراج شده اند. براساس گزازش رسانه های پاکستانی، دولت این کشور این پناهجویان را از ۲۵ حمل تا ۳ ماه جاری خورشیدی از این کشور اخراج کرده است. گفته می شود که این پناهجویان مربوط به ۲۶۷ خانواده و شامل دو هزار و ۹۶۷ مرد، یک هزار و ۸۳۴ زن و دو هزار و ۲۴۰ زن بودند. این در حالی است که از زمان آغاز اخراج اجباری پناهجویان از پاکستان تا کنون، ۵۴۲ هزار و ۹۸۱ پناهجوی افغان اخراج و یا هم مجبور به بازگشت داوطلبانه به افغانستان شده اند. در همین حال، دولت پاکستان در ۲۷ حمل سال جاری مرحله دوم اخراج پناهجویان از این کشور را آغاز کرده است. انتظار می رود که در این مرحله حدود ۴۰۰ هزار پناهجوی افغان از پاکستان اخراج شوند. ادامه اخراج اجباری پناهجویان افغان از سوی دولت پاکستان، سبب نگرانی نهادهای بین المللی و طالبان شده است. چندی پیش برخی از سازمان های جهانی هشدار داده بودند که اخراج پناهجویان از ایران و پاکستان، سبب بدتر شدن وضعیت بشری در افغانستان تحت حاکمیت طالبان خواهد شد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





