google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
نگرانی مدافعان حقوق بشر از وخامت وضعیت مهاجران افغان در پاکستان
فدراسیون بین المللی مدافعان حقوق بشر افغانستان در خارج از کشور، وضعیت مهاجران افغانستان در پاکستان را وخیم خوانده است. به گزارش انصا، این فدراسیون امروز دوشنبه 3 ثور، با نشر اعلامیه ای گفته که حمله های مسلحانه، بازداشت ها و ناپدید شدن مهاجران افغانستان از پاکستان، ترس را در میان آنان، به بار آورده است. بر بنیاد اعلامیه، فدراسیون بین المللی مدافعان حقوق بشر در تبعید فوراً از جامعه جهانی می خواهد که با هدف جلوگیری از یک فاجعه انسانی، مداخله کند و به وضعیت وخیم مهاجران افغان در پاکستان رسیدگی کند. سمیع الله عزیزی رییس فدراسیون گفته، مشکلاتی که در این اواخر رخ داده دست گیری از سوی پولیس، قتل های هدفمند و به دلیل نداشتن ویزا یا ختم شدن ویزا از سوی پولیس پاکستان اذیت شدن، خودکشی ها و در این اواخر ربوده شدن سه کارمند پیشین کابل بانک در اینجا از مواردی است که ما با آن روبه رو شده ایم. این در حالی است که دولت پاکستان اخیراً روند دوم اخراج مهاجران افغانستان را آغاز کرده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





