google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تاخیر در کار بازسازی جاده بادام باغ و شکایت باشندگان این منطقه
برخی از باشندگان ناحیه چهارم شهر کابل می گویند که با گذشت چندین ماه، هنوز کار بازسازی جاده بادام باغ تکمیل نشده است. به گزارش انصار، این باشندگان میگویند که کار بازسازی این جاده به کندی پیش می رود و از شهرداری می خواهند که در این باره توجه جدی کند. یکتن از باشندگان این منطقه میگوید که تقریباً هفت الی هشت ماه می شود که این سرک تخریب شده و گفته شده که دوباره به گونه اساسی اعمار خواهد شد؛ اما در این مدت سرک مذکور همچنان نیمه کاره میباشد. آنها از حکومت و شهرداری میخواهند تا به زودترین فرصت سرک ذکر شده را ترمیم کند تا مشکلات مردم از این ناحیه مرفوع شود. با این حال، شهرداری کابل می گوید بیست درصد کار بازسازی جاده بادام باغ الی سرای شمالی به پیش رفته و قرار است تا پایان سال روان خورشیدی این جاده به گونه بنیادی تکمیل و به بهربرداری سپرده شود. نعمت الله بارکزی نماینده شهرداری کابل به طلوع نیوز گفته است: «بخش دیگر این سرک از لیسه نادریه شروع می شود الی سرای شمالی که در حدود بیش از سه هزار متر می باشد و بخش اول آن دوهزار متر با عرض سی متر می باشد و بخش دوم آن یک هزار و دوصد متر با عرض بیست متر می باشد سال دیگر به بهره برداری سپرده خواهد شد.» پیش از این، شهرداری کابل از روی دست داشتن ۱۶۵ پروژه به ارزش شش عشاریه چهار میلیارد افغانی در سال روان خورشیدی خبر داده بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





