google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تلاش توماس وست درباره تعیین نماینده ویژه افغانستان
نماینده ویژه امریکا در سفر به دبی با مقامات اماراتی درباره تعیین نماینده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان رایزنی کرد. به گزارش انصار، «توماس وست» نماینده ویژه امریکا برای افغانستان در گفتگو با «محمد ابوشهاب» معاون نماینده امارات متحده عربی در سازمان ملل درباره مسائل افغانستان گفتگو کرد. گفته می شود در این دیدار به طور مشخص درباره تعیین نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان تبادل نظر شده است. دفتر نمایندگی امارات متحده عربی در سازمان ملل در شبکه ایکس نوشت در این دیدار درباره وضعیت جاری در افغانستان نیز گفتگو شده است. شورای امنیت سازمان ملل در دسمبر سال گذشته میلادی با تصویب قطعنامه ای، بر تعیین نماینده ویژه این سازمان در امور افغانستان تاکید کرده بود. از سوی دیگر، مقامات حکومت طالبان بارها با تعیین نماینده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان مخالتف کرده است. «سهیل شاهین» رئیس دفتر سیاسی طالبان در قطر نیز پیش از این در واکنش به اظهارات «ونیسا فریزر» نماینده دائمی مالتا و رئیس دوره ای شورای امنیت گفته بود در شرایط کنونی و با وجود هیئت نمایندگی سازمان ملل برای افغانستان (یوناما)، به تعیین نماینده ویژه برای افغانستان نیازی نیست. رئیس دوره ای جدید شورای امنیت اخیراً در یک نشست خبری از اینکه تاکنون گامی در راستای تعیین نماینده ویژه برای افغانستان برداشته نشده، ابراز نگرانی کرده بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





