google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
برای آزادی اتباع خود ازهر اهرمی در افغانستان استفاده میکنیم
سخنگوی وزارت خارجه امریکا اظهار داشت کشورش برای آزادی زندانیان امریکایی از هر اهرمی در افغانستان استفاده می کند. به گزارش انصار، «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه امریکا در یک نشست خبری اعلام کرد برای بازگرداندن «رایان کوربت» و سایر شهروندان امریکایی که در افغانستان بازداشت هستند از هر اهرمی استفاده خواهیم کرد. وی افزود «ما به طور مستمر، از جمله در نشست ها با نمایندگان طالبان، برای آزادی فوری و بدون قید و شرط رایان کوربت و دیگر امریکایی های بازداشت شده در افغانستان فشار آورده ایم.» سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفت واشنگتن به حکومت طالبان تاکید کرده که بازداشت شهروندان امریکایی مانع مهمی برای تعامل مثبت است. «مایکل مک کال» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا نیز پیش تر در بیانیه ای اظهار داشت کوربت شهروند امریکایی که در افغانستان زندانی است باید هرچه زودتر آزاد شود. دولت جو بایدن برای آزادی او کاری انجام نداده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





