google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
استفاده تسلیحات ما توسط طالبان پیام ضعف را منعکس میکند
تیم شیهی کهنه سرباز امریکایی و نامزد مجلس سنای امریکا می گوید که استفاده تسلیحات امریکایی توسط طالبان، پیام ضعف این کشور را به کشورهای جهان ارسال می کند. به گزارش انصار، شیهی در مصاحبه با فاکس نیوز گفته که پس از سقوط حکومت پیشین، بیش از 7.2 میلیارد دالر سلاح و تجهیزات نظامی امریکا به دست طالبان افتاده است. او افزوده، نشست استماعیه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا نشان داد که هیچ پاسخگویی درباره خروج بسیار ضعیف نیروهای آن کشور از افغانستان وجود ندارد. به گفته او، نخست چگونه گی خروج و سپس نحوه جلسه استماعیه مجلس نمایندگان، پیامی از شکست امریکا را به جهان ارسال کرد. گفتنی است که هفته گذشته مارک میلی، رییس پیشین ستاد ارتش و کنت مکنزی، فرمانده پیشین مرکزی امریکا از سوی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا در رابطه به خروج فاجعه بار از افغانستان، فراخواده شده بودند. این دو جنرال بازنشسته امریکا، خروج از افغانستان را بزرگترین اشتباه حکومت بایدن خوانده که به گفته آنان امنیت امریکا را با خطر مواجه خواهد کرد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





