google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
استقبال تهران از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد
سخنگوی وزارت خارجه ایران، تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در نوار غزه را پس از شش ماه ناکامی و ناتوانی در اتخاذ تصمیمی بازدارنده در مقابل جنایات جنگی و نسل کُشی رژیم صهیونستی علیه شهروندان فلسطینی، گامی مثبت اما ناکافی دانست. به گزارش انصار، ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه ای در این ارتباط تصریح کرد: گام مهم تر از تصویب این قطعنامه، اقدام مؤثر برای اجرای آن و توقف کامل و پایدار حملات رژیم متجاوز صهیونیستی علیه نوار غزه و کرانه باختری، رفع کامل محاصره ظالمانه غزه و بازگشایی گذرگاه ها به منظور ارسال گسترده و بدون تبعیض کمک های انسان دوستانه بین المللی و تامین کمک ها و منابع مالی بین المللی برای آغاز فوری بازسازی ویرانی های باریکه غزه اعم از منازل، زیرساخت های حیاتی بویژه مراکز بیمارستانی و خدماتی است. کنعانی، واکنش رژیم صهیونیستی نسبت به این قطعنامه را گویای عصبانیت آشکار این رژیم از شکست غیرقابل ترمیم در عرصه میدانی و سیاسی و بین المللی دانست و افزود: انتظار می رود شورای امنیت سازمان ملل متحد این رژیم را نسبت به جنایات شش ماهه گذشته علیه مردم بی پناه فلسطین و احتمال تداوم آن برخلاف قطعنامه مصوب شورای امنیت پاسخگو کند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





