google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تمدید معافیت تحریم ایران از سوی امریکا
«متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه امریکا اعلام کرد واشنگتن معافیت تحریمی که اجازه می دهد عراق از ایران برق وارد کند را به مدت ۱۲۰ روز دیگر تمدید کرده است. به گزارش انصار؛ این معافیت به عراق اجازه می دهد تا پرداخت های واردات برق از ایران را به حساب های خارج از کشور که تهران می تواند آن ها را مورد استفاده قرار دهد، واریز کند. پیشتر رسانه های امریکایی گفته بودند این معافیت به تهران اجازه دسترسی به حدود ۱۰ میلیارد دالر وجوه مسدود شده اش را می دهد. میلر می گوید این معافیت ها از سال ۲۰۱۸ تمدید می شده و این منابع مالی در حساب های کنترول شده که ایران می تواند با استفاده از آن کالاهای بشردوستانه خریداری کند، ذخیره می شود. وزارت خارجه امریکا در حالی تاکید دارد که این وجوه تنها برای مقاصد بشردوستانه مانند غذا و دارو قابل استفاده است که منتقدان دولت بایدن می گویند پول قابل جابجایی است و تهران می تواند از آن برای اهداف دیگر استفاده کند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





