google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ایران امریکا را یک طرف اصلی جنگ علیه غزه خواند
سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: امریکا یک طرف اصلی در آغاز و استمرار و عدم پایان بخشی جنگ است، دولت امریکا در حرف و عمل در کنار رژیم صهیونیستی بوده است. به گزارش انصار، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه 21 حوت در نشست خبری هفتگی خود پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. کنعانی در ابتدا درباره تحولات فلسطین گفت: شب گذشته به رغم شرایط دردناک انسانی و وضعیت جنگی حاکم در سرزمین فلسطین مردم شریف و مسلمان فلسطین تحت همان شرایط نماز پرشکوه تراویح و مناسک دینی را در کوچه ها و خیابان ها و در کنار خرابه مساجد برگزار کردند. وی در خصوص فشارهای امریکا علیه مردم فلسطین و ارسال سلاح به منطقه توسط این کشور گفت: متاسفانه به رغم گذشت بیش از 5 ماه از حملات رژیم غاصب علیه غزه متاسفانه شاهد بی عملی دردناک از سوی جامعه بین المللی خصوصا سازمان ملل متحد هستیم که وظیفه اصلی آن تامین صلح و امنیت بین المللی است. در سایه اقدامات دولت امریکا و حمایت از رویکرد جنگ طلبانه رژیم اصهیونیستی و حمایت تسلیحاتی ازاین رژیم و استفاده از حق وتو در شورای امنیت عملا شاهد بودیم دنیا و سازمان ملل و شورای امنیت از انجام وظایف قانونی خود در توقف فوری جنگ باز ماندند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





