google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
متقی در دیدار با اوتنبایوا نشست دوحه را بی نتیجه خواند
امیرخان متقی؛ سرپرست وزارت امور خارجه، نشست دوحه را بی نتیجه و برای موثریت نشست ها، مشورت های همه جانبه با امارت اسلامی را مهم خواند. به گزارش انصار، عبدالقهار بلخی؛ سخنگوی وزارت امور خارجه حکومت طالبان، در صفحه ی ایکس خود نوشته است که روزا اوتنبایوا؛ رییس دفتر هیئت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) در مورد نشست دوحه، به سرپرست این وزارت معلومات داد. اوتنبایوا گفت، اشتراک کنندگان نشست دوحه، بر ادامه ی تعامل با حکومت طالبان تاکید کرده اند. با این حال، اوتنبایوا گفت که در صورت توافق اشتراک کنندگان نشست دوحه روی برگزاری نشست های بیشتر، در مورد آنها با حکومت طالبان مشورت های گسترده صورت خواهد گرفت. از سویی هم روزا اوتنبایوا گفت، سرمنشی سازمان ملل متحد به این باور است که در تعیین نماینده ی جدید نباید اقدامی صورت گیرد که کار با حکومت طالبان را پیچیده سازد. هرچند حکومت طالبان به نشست دوحه دعوت شده بود؛ اما به دلیل پذیرفته نشدن شرط هایش، در آن اشتراک نکرد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





