google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
منچسترسیتی در یک قدمی لیورپول رسید
شاگردان پپ گواردیولا در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس موفق به کسب سه امتیاز شدند. به گزارش انصار، در تنها دیدار باقیمانده از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه شنبه) در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، تیم فوتبال منچسترسیتی میزبان برنتفورد بود و حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. ارلینگ هالند در دقیقه 71 تنها گول این بازی را به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها فاصله خود را با صدرنشین جدول رده بندی، لیورپول به حداقل کاهش دهد. این هفدهمین پیروزی شاگردان پپ گواردیولا بود که آنها را 56 امتیازی کرد، یعنی تنها یک امتیاز کمتر از پیشتاز کورس قهرمانی رقابت ها. همچنین این پیروزی سبب شد که آبی های منچستر از رده سوم به رده دوم جدول صعود کنند و اکنون یک امتیاز بیشتر از آرسنال رده سومی داشته باشند. تیم برنتفورد هم با قبول چهاردهمین باختش در این فصل 25 امتیازی و در رده چهاردهم جدول باقی ماند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





