google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
هدف پاکستان از اخراج پناهجویان فشار بر حکومت طالبان است
اداره بازرسی hمریکا در امور بازسازی افغانستان (سیگار) اعلام کرد هدف پاکستان از اخراج پناهجویان فشار بر حکومت طالبان است. به گزارش انصار، اداره بازرسی امریکا در امور بازسازی افغانستان به نقل از وزارت خارجه این کشور اظهارداشت سیاست اخراج پناهجویان از پاکستان با هدف تحت فشار قراردادن حکومت طالبان درحال اجرا است. گزارش سیگار افزود دولت اسلام آباد فشار وارد می کند تا حکومت کابل در حمایت از «تحریک طالبان پاکستان» تجدید نظر کند. این اداره بازرسی امریکا با تروریستی خواندن تحریک طالبان پاکستان (تی تی پی) تاکید کرد این گروه مسئول حملات تروریستی در مناطق مختلف پاکستان است. «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان پیش از این نیز درباره برخی گزارش ها و اظهارات مقامات پاکستانی گفته بود تحریک طالبان پاکستان هیچ پایگاهی در خاک افغانستان ندارد. وی تاکید کرده بود به تحریک طالبان پاکستان و یا هر گروه دیگری اجازه نمی دهیم تا از خاک افغانستان علیه دیگر کشورها استفاده کنند. مجاهد تصریح کرده بود مشکل تی تی پی مربوط به افغان ها نیست بلکه مربوط به پاکستان است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





