google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
اندونیزیا با شکست ویتنام همامتیاز جاپان شد
در ادامه رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ که در قطر در حال برگزاری است، اندونیزیا مقابل ویتنام به برتری دست یافت. به گزارش انصار، در دومین دیدار از روز هشتم رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا در قطر، از ساعت 19 دیروز (جمعه) تیم های اندونیزیا و ویتنام در ورزشگاه «عبدالله بن خلیفه» به مصاف هم رفتند کردند که اندونیزیا با نتیجه یک بر صفر حریفش را مغلوب کرد و به نخستین برد خود در این جام دست یافت. تنها گول این بازی را که از گروه D برگزار شد، «آسناوی مانگ کوالام» در دقیقه 42 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این نتیجه در حالی رقم خورد که «لِفام تان لونگ» که از ابتدای نیمه دوم برای ویتنام به میدان رفته بود، در دقیقه 1+90 به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. اندونیزیا با این برد 3 امتیازی شد و ضمن هم امتیاز شدن با جاپان به دلیل تفاضل گول کمتر در رده سوم قرار گرفت. ویتنام هم که پیش از این به جاپان باخته بود، بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی باقی ماند. عراق در این گروه با 6 امتیاز صدرنشین است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





