google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
اختلال در رفت و آمد موترهای باربری افغانستان و پاکستان در مرز تورخم
منابعی در گمرک پاکستان به رسانه ها گفته اند این کشور و حکومت طالبان تردد وسایط باربری حامل کالا از مرز «تورخم» را منع کرده اند. به گزارش انصار، منابعی در گمرک پاکستان اعلام کردند پاکستان ورود وسایط باربری با رانندگان بدون گذرنامه را منع کرده است و در واکنش متقابل نیز حکومت طالبان به موتر های باربری پاکستانی اجازه ورود نداده است. گفته می شود جلوگیری دو کشور از تردد این وسایط از گذرگاه مرزی تورخم به ایجاد اختلال در این مسیر تجاری منجر شده است. این منابع افزودند بامداد امروز 23 ماه جدی صف طویلی از وسایط باربری در دو طرف گذرگاه تورخم شکل گرفته که منتظر عبور از این گذرگاه هستند. رسانه ها گزارش دادند پاکستان سال گذشته ورود رانندگان وسایل نقلیه باری به پاکستان را مشروط به داشتن ویزه کرده بود اما رانندگان در به دست آوردن ویزه با مشکلات بسیاری مواجه بودند. پیش از این نیز بارها گذرگاه مرزی تورخم در پی تنش های افغانستان و پاکستان مسدود شده بود که میلیون ها دالر به تاجران دو کشور ضرر رسانده بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





