google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
یک کشتی امریکایی را هدف قرار دادیم
ارتش یمن در اولین پاسخ به تجاوزات دریایی امریکا، از هدف قرار دادن یک کشتی امریکایی با موشک بالستیک و پهپاد خبر داد. به گزارش انصار، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، نیروهای مسلح یمن، یک کشتی امریکایی را که به حمایت از رژیم صهیونیستی می پرداخت، با تعداد زیادی موشک بالستیک و پهپاد هدف قرار دادند. وی افزود این کشتی امریکایی طی عملیات مشترک نیروی دریایی و یگان موشکی و پهپادی ارتش یمن هدف قرار گرفت و این اولین پاسخ به تجاوز اخیر دشمن امریکایی به نیروی دریایی ما است. یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد نیروهای مسلح یمن هرگز در مقابله مناسب با تمام تهدیدهای دشمنان در چارچوب حق دفاع مشروع از کشور و ملتمان و امت اسلام تردید نخواهند کرد. سریع گفت : ما همچنان به جلوگیری از حرکت کشتی های اسرائیلی یا کشتی هایی که به مقصد فلسطین اشغالی حرکت می کنند، تا زمان توقف تجاوزات و رفع محاصره برادرانمان در نوار غزه ادامه خواهیم داد. وی افزود: ما بار دیگر بر ادامه حرکت کشتیرانی در دریای سرخ و دریای عرب به تمام مقاصد به جز بنادر فلسطین اشغالی تاکید می کنیم. شبکه الجزیره قطر بامداد امروز چهارشنبه به نقل از یک منبع یمنی گزارش داد که یک کشتی در دریای سرخ هدف حمله قرار گرفته است. ستاد فرماندهی مرکزی ارتش امریکا (سنتکام) گفته یمنی ها با استفاده از پهپادهای مسلح، موشک های کروز ضدکشتی و موشک های بالیستیک ضدکشتی حملات پیچیده ای در دریای سرخ انجام دادند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





