google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
نیت خوب نسبت به همسایگان افغانستان داریم
وزیر خارجه حکومت طالبان اعلام کرد سیاست حکومت کنونی افغانستان تعامل و روابط مثبت با تمام کشورهای جهان است. به گزارش انصار، «امیرخان متقی» وزیر خارجه طالبان اظهار داشت نیت خوبی نسبت به همسایگان افغانستان داریم و از کشورهای دیگر نیز خواستار همین انتظار هستیم. وی افزود حکومت افغانستان با همه همسایگان و کشورهای جهان خواستار تعامل و روابط مثبت است. وزیر خارجه حکومت طالبان گفت: «با روی کار آمدن دوباره امارت اسلامی، امنیت بهتر در افغانستان تامین شده و یک حکومت واحد به وجود آمده است.» متقی تاکید کرد می خواهیم افغانستان را به مرکز اقتصاد، ترانزیت و اتصال در منطقه تبدیل کند. نخست وزیر حکومت طالبان نیز چندی قبل اعلام کرده بود روابط بسیاری خوبی با همسایگان خود داریم و برای بهتر شدن آن تلاش می شود. همچنین «عبدالسلام آخندزاده جواد» سخنگوی وزارت صنعت و تجارت حکومت طالبان نیز پیش از این گفته بود افغانستان در حال حاضر با بیش از 70 کشور جهان روابط تجاری دارد و تلاش ها برای گسترش هرچه بیش تر آن جریان دارد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





