google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
وزیر خارجه حکومت طالبان به ایران رفت
وزارت خارجه حکومت طالبان اعلام کرده است که امیرخان متقی، سرپرست این وزارت برای اشتراک در یک کنفرانس سیاسی و مشورتی در مورد فلسطین، به ایران رفته است. به گزارش انصار، حافظ ضیا احمد، معاون سخنگوی وزارت خارجه حکومت طالبان صبح امروز، جمعه، اول جدی در پستی در شبکه ایکس گفته که این سفر به دعوت رسمی وزیر امور خارجه ایران صورت گرفته است. تهران به روز شنبه، ۲ جدی میزبان کنفرانس سیاسی و مشورتی در مورد فلسطین است. ایران و مقام های حکومت طالبان در جبهه گیری های شان در جنگ جاری میان اسرائیل و حماس، از فلسطینی ها حمایت می کنند. در آخرین مورد معاون اقتصادی رییس الوزرای حکومت طالبان در نشستی از بی توجهی جامعه جهانی به وضعیت مردم در غزه انتقاد کرد. این نشست در حالی برگزار می شود که مقامات فلسطینی به تازه گی اعلام کرده است که حد اقل ۲۰ هزار نفر در نوار غزه کشته شده اند. رسانه های خارجی به روز پنج شنبه، ۲۹ قوس به نقل از دفتر رسانه ی دولت غزه اعلام کرد که حداقل ۸۰۰۰ کودک و ۶۲۰۰ زن در میان کشته شدگان هستند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





