google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
آواره کردن کودکان از افغانستان توسط امریکا
سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد امریکا با رویه غیرقانونی به اجبار کودکان را از افغانستان و ویتنام آواره کرده است. به گزارش انصار، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در واشنگتن اظهارداشت مقامات امریکایی نمی توانند تلاش کنند خود را به عنوان مدافعان اصلی منافع مشروع کودکان معرفی کنند. وی افزود امریکا در ابتدا باید بر مشکلات کودکان خوردسال در این کشور تمرکز کند. آنتونوف گفت امریکا هنوز کنوانسیون حقوق کودک سازمان ملل را تصویب نکرده است بنابراین ادعای مدافع اصلی منافع مشروع کودکان دور از ذهن است. سفیر روسیه تاکید کرد: مقامات امریکایی با ریاکاری پنهان، سرپوش گذاشتن بر رویه غیرقانونی امریکا در آوارگی اجباری کودکان از ویتنام و افغانستان نقش دارد. وی از واشنگتن خواست تا حدس و گمان درباره موضوعات بسیار حساس را متوقف کند و بر مشکلات متعددی که در امریکا وجود دارد تمرکز کند. به گزارش تاس، بر اساس اطلاعات موجود، سرنوشت حدود 85 هزار کودک ناپدید شده در نتیجه بحران مهاجرت در مرز جنوبی امریکا هنوز مشخص نشده است. گفتنی است که با خروج آشفته امریکا از افغانستان هزاران کودک بی سرپرست به این کشور منتقل شدند و از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





