google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ارتباط طالبان با سفارت و کنسولگریهای افغانستان در هند
معاون سیاسی وزارت خارجه طالبان اظهار داشت سفارت و کنسولگری های افغانستان در «دهلی نو» با حکومت کابل در تماس است. به گزارش انصار، «عباس استانکزی»، معاون سیاسی وزارت خارجه طالبان در یک برنامه تلویزیونی گفت: نمایندگی های سیاسی افغانستان در هند با حکومت کابل در تماس هستند و به زودی بازگشایی می شوند. این اظهارات در حالی است که سفارت افغانستان در دهلی نو سوم قوس با انتشار بیانیه ای از توقف کامل فعالیت هاش خبر داده بود. استانکزی ضمن رد بیانیه سفارت افغانستان در هند گفت: سرکنسول های افغانستان در «بمبئی» و «حیدرآباد» هستند. با آنها صحبت کردم سفارت را بازگشایی کرده اند. سفارت افغانستان در هند در بیانیه اش گفته بود که تعطیلی این نمایندگی سیاسی از روز پنجشنبه دوم قوس عملی شده است. این سفارت مشکلات دائمی با حکومت هند را یکی از دلایل تعطیلی کامل این نمایندگی سیاسی دانسته بود. معاون سیاسی وزارت خارجه طالبان تصریح کرد: کنسولگری های افغانستان فعال هستند و به زودی سفارت نیز به روی مردم بازگشایی می شود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





