google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
خواست استانکزی از تجار افغان؛ سرمایه های تانرا از پاکستان انتقال دهید
معاون وزارت خارجه طالبان از تجار افغان خواست تا سرمایه هایشان را از پاکستان به داخل کشور انتقال دهند. به گزارش انصار، «شیرمحمد عباس استانکزی» معاون سیاسی وزارت خارجه طالبان در نشستی با برخی سرمایه گذاران در ولایت لوگر از سرمایه گذاران و تجار افغان در پاکستان خواست تا سرمایه هایشان را به این کشور انتقال دهند. استانکزی در نشست «فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری در حوزه جنوب شرق» گفت: پاکستانی ها اگرچه اکنون می گویند مهاجران غیرقانونی بروند، اما برنامه دارند تا در مدتی کوتاه تمام مهاجران را بیرون کنند. بنابراین خوب است برادران ما سرمایه های خود را از پاکستان به وطن بیاورند. پیش از این نیز «ملا محمد یعقوب مجاهد» وزیر دفاع طالبان در پی تصمیم دولت موقت پاکستان برای اخراج جمعی پناهجویان افغان از تجار این کشور در پاکستان خواسته بود تا سرمایه های خود را به افغانستان انتقال دهند، اما مقامات پاکستانی اعلام کرده اند به مهاجرین اجازه نمی دهند با خود بیش از 50 هزار روپیه (حدود 180 دالر) خارج کنند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





