google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
طالبان پاکستان، هندوستان را تهدید کرد
یک گروه نوین طالبان پاکستان که در عملیات انتحاری در مرز هندوستان- پاکستان دست داشت، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، در این حمله هم پاکستانی ها و هم هندوها هدف قرار گرفتند و در حملات بعدی هندوها هدف قرار خواهند گرفت.
به گزارش خبرگزاری انصار به نقل از خبرگزاری رویترز، در جریان عملیات انتحاری روز یکشنبه 57 پاکستانی کشته شدند چراکه عامل انتحاری تلاش کرد تا خود را هرچه بیشتر به مرز پاکستان- هندوستان نزدیک کند تا هندوهای بیشتری کشته شوند.
احسان الله احسان، سخنگوی گروه نوین طالبان پاکستان به نام جماعه احرار تحریک طالبان پاکستان به نارندرا مودی، نخست وزیر هندوستان هشدار داد که این گروه خطوط نفتی هندوستان را هدف قرار خواهد داد.
وی در مصاحبه ای تلفنی به خبرگزاری رویترز گفت: من پیشتر به مودی گفته ام که اگر عاملان انتحاری ما بتوانند در این طرف مرز حملات انجام دهند، به راحتی خواهند توانست در آن طرف هم حملاتی انجام دهند. من به او گفتم که دستانش به خون شبه نظامیان کشمیری و مردم بی گناه گجرات آغشته است.
سخنگوی طالبان پاکستان ادامه داد: حمله انتحاری روز یکشنبه بر ارتش پاکستان تمرکز داشت. ما مفتخریم که بیان کنیم هدف ما نیروهای امنیتی پاکستان و تاسیسات آنها بود که حمله ای کاملا موفقیت آمیز هم بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





