google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تلاش امریکا برای رهایی اتباع بازداشت شده اش در افغانستان
اردار سفارت امریکا برای افغانستان اعلام کرد برای آزادی اتباع امریکایی که به گفته او در این کشور به ناحق بازداشت شده اند تلاش می کند. به گزارش انصار، «کارن دیکر» کاردار سفارت امریکا برای افغانستان که در قطر حضور دارد، اظهارداشت: امریکایی ها به ناحق توسط طالبان در افغانستان بازداشت شده اند. وی در شبکه اجتماعی ایکس بدون اشاره به تعداد امریکایی های بازداشت شده در افغانستان نوشت: برای آزادی آنها تلاش می کنیم. کاردار سفارت امریکا افزود: هرگز از تلاش برای بازگرداندن امریکایی هایی که در افغانستان به ناحق بازداشت شده اند، دست نخواهیم کشید. این موضوع بزرگ ترین اولویت ما است. حکومت کنونی افغانستان چندی پیش بازداشت تعدادی از اتباع خارجی را تایید کرده بود. «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان بدون ارائه آماری از شمار افراد بازداشت شده، گفته بود این افراد در ارتباط با برخی از مسایل امنیتی بازداشت شده اند. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





