google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
کرزی: بیگانگان از طالبان سوءاستفاده میکنند
همزمان با ادامه واکنش ها به تاسیس دفتر سیاسی طالبان، رئیس جمهور کرزی، طالبان را ابزار دست بیگانگانی دانست که برای رسیدن به اهداف خود از قتل و عام ابایی ندارند. آقای حامد کرزی بار دیگر طالبان را مسئول اصلی ناامنی در کشور دانست. وی در واکنش به کشته شدن شش کودک بر اثر 2 انفجار در ولایت های هلمند و پکتیکا بیان داشت که طالبان برای اهداف بیگانگان علیه مردم و خاک افغانستان مورد استفاده قرار می گیرند. بر اثر انفجار مین که روز پنجشنبه در شهر لشکرگاه مرکز ولایت هلمند به وقوع پیوست، چهار کودک که مشغول آوردن آب بودن، کشته شدند. همچنین 2 کودک دیگر نیز در همین روز بر اثر انفجار مین در ولسوالی سرروضه ولایت پکتیکا جان باختند. حامد کرزی، مین گذاری ها در مسیر رفت و آمد مردم و کشتار غیرنظامیان به خصوص کودکان را جنایت نابخشودنی عنوان کرد و گفت: طالبان با مین گذاری در مسیرهای عمومی و قتل مردم، به اثبات می رساند که چگونه برای اهداف بیگانگان علیه مردم و خاک افغانستان استفاده می شود. نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





