google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
شرم بر غرب، شرم بر سازمان ملل، شرم بر دنیا
وزیر امور خارجه پیشین ایران در پیامی در واکنش به حمله به یک شفاخانه در غزه، «مماشات» با رژیم صهیونیستی را دلیل تداوم جنایت های جنگی آن تلقی کرد. به گزارش انصار، «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه پیشین ایران در واکنش به تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران یک شفاخانه در شب گذشته، در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مماشات با جنایت کاران جنگی اسراییلی که در واقع، نازی های تناسخ یافته امروزی هستند باعث تشدید توحش بی رحمانه شده است. ظریف با انتقاد از عملکرد جامعه بین المللی در این زمینه نوشت: شرم بر غرب. شرم بر سازمان ملل. شرم بر دنیا. پیام ظریف در پی این منتشر می شود که شب گذشته، وزارت صحت فلسطین در غزه اعلام کرد که طبق برآوردهای اولیه، ۵۰۰ نفر از فلسطینیان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شفاخانه المعمدانی در غزه به شهادت رسیدند. هم زمان با آن، آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که ۶ فلسطینی به دنبال بمباران مدرسه این سازمان در اردوگاه آوارگان المغازی در غزه به شهادت رسیدند. فلسطینیان از شدت بمباران ها و بی خانمان شدن به مدارس سازمان ملل در نوار غزه پناه آورده اند، اما این مدارس هم به وسیله رژیم صهیونیستی بمباران می شوند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





