google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
توافقنامه جدید بین کابلاسلامآباد برای تسهیل رفتوآمد مرزی
منابع محلی در کندهار می گویند بر اساس توافقنامه جدید بین کابل-اسلام آباد، اتباع افغانستان می توانند با استفاده از شناسنامه کاغذی و الکترونیک بین دو کشور رفت وآمد کنند. به گزارش انصار، منابع محلی در کندهار می گویند براساس تصمیم تازه طالبان و مسئولان مرزی پاکستان در «چمن»، ساکنان والسوالی «اسپین بولدک» این ولایت می توانند با استفاده از شناسنامه کاغذی و الکترونیک به پاکستان رفت وآمد کنند. منابع به «هشت صبح» گفته اند طبق این توافق، ساکنان ولایت کندهار می توانند با استفاده از شناسنامه الکترونیک از طریق گذرگاه چمن وارد پاکستان شوند. بر اساس این گزارش، ساکنین سایر ولایت ها نیز می توانند با استفاده از شناسنامه کاغذی و الکترونیک از پاکستان وارد افغانستان شوند. به گفته منابع، پس از تأیید مسئولان مرزی طالبان در اسپین بولدک به بیماران و بیمارداران که شرایط فوری دارند اجازه ورود به پاکستان داده می شود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





