google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
کمیته تماس منطقهای را برای کمک به زلزله زدگان هرات فعال میکنیم
سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در کابل اظهار داشت کمیته تماس منطقه ای را برای کمک به زلزله زدگان هرات فعال می کنیم. به گزارش انصار، «حسن کاظمی قمی»، سفیر و نماینده ویژه ایران در کابل در شبکه ایکس نوشت: همزمان با کمک های ایران تلاش می کنیم کمیته تماس منطقه ای را برای کمک به زلزله زدگان هرات فعال کنیم. وی برای هماهنگی جهت کمک های همه جانبه به زلزله زدگان هرات با مولوی «سلیم حقانی»، مسئول وزارت مبارزه با حوادث طبیعی حوزه کابل دیدار و گفتگو کرد. سفارت ایران نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ضمن ابراز همدردی با قربانیان و خسارت دیدگان زلزله هرات، جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در چارچوب همکاری های انسان دوستانه و بیانیه کازان روسیه نسبت به پذیرش و هدایت کمک های بین المللی به آسیب دیدگان زلزله اقدام نموده، خدمات مرزی خود برای اعطای کمک های بشردوستانه را افزایش دهد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





